Naar boven

Bestellen en betalen

Bestellen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij versturen de pakketten met PostNL. 

Binnen Nederland: op werkdagen voor 15:00 uur besteld, binnen twee dagen in huis. 
België: op werkdagen voor 15:00 uur besteld, binnen twee dagen in huis. 
Duitsland: op werkdagen voor 15:00 uur besteld, binnen 2-3 dagen in huis. 
Geen leveringen op zondag en maandag.

*Houd er wel rekening mee dat het verzenden van bestellingen mensenwerk is, hierdoor kunnen wij niet voor 100% garanderen dat alle bestellingen binnen 48 uur bezorgd worden. We vragen hiervoor je begrip.

Hoe log ik in/maak ik een account aan?
Als je een nieuwe klant bent in onze webshop, kun je er voor kiezen een account aan te maken (rechtsboven), of je kunt tijdens het afrekenproces alleen je e-mailadres aan ons doorgeven, zodat wij de opdrachtbevestiging naar je kunnen mailen.

Wanneer je al klant bent en een account hebt, kun je rechtsboven inloggen met je e-mailadres en wachtwoord.

Hoe selecteer ik producten?
Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel dat je graag wilt bestellen. Vervolgens kies je de juiste maat en druk je op de knop ‘bestellen’. Nu heb je het gewenste artikel in de winkelwagen geplaatst. Indien je meer exemplaren van hetzelfde artikel wenst, kun je het aantal aanpassen in de winkelwagen.

Wanneer je je bedenkt, kun je met de knop ‘verwijderen’ het artikel uit de winkelwagen halen. In de winkelwagen kun je kiezen of je de bestelling wilt plaatsen en betalen of je kunt verder gaan met winkelen. Is je bestelling compleet? Klik dan in de winkelwagen op de knop 'afrekenen' en vervolg de stappen in het betalingsproces.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt jouw bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk met:
iDeal
Afterpay
Visa
Mastercard

Waarom kan ik niet met Afterpay betalen?
Afterpay kan om verschillende redenen de betaling afwijzen. Check altijd goed of alle gegevens kloppen en gebruik altijd je eigen gegevens zoals geboortedatum en telefoonnummer. 
Wanneer je voor het eerst gebruik wenst te maken van Afterpay, is het niet mogelijk om de bestelling op een afwijkend afleveradres te laten bezorgen. Jouw persoonlijke adres en afleveradres moeten overeenkomen.

Nadat je bestelling is bezorgd, kun je op je gemak alles bekijken, proberen en ervaren. Je ontvangt per e-mail een betaaloverzicht van Afterpay. Je krijgt 14 dagen de tijd om te betalen. Dit kan je ook eenvoudig via de Afterpay app doen. Meer over Afterpay kun je hier lezen. 

Voor alle betalingen en refunds aangaande iDEAL en creditcard (Mastercard en Visa) gebruiken wij de paymentprovider Buckaroo. De uiteindelijke betalingen worden verrekend door Buckaroo.

Worden er betaalkosten berekend?
Er worden geen betaalkosten berekend.

Ik heb een couponcode, hoe werkt dit?
Tijdens het afrekenproces kun je je code invoeren. De actie wordt direct zichtbaar in je betaaloverzicht.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als je een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond, dan krijg je van ons een orderbevestiging in je email. Hierop staat een overzicht van de door jouw bestelde artikelen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Dit is helaas niet mogelijk. Je kunt je order uiteraard altijd retourneren.

Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
Je kunt de bestelling ook zelf ophalen bij ons in de winkel. Wil je hier gebruik van maken, dan kun je dat aanvinken tijdens het afrekenproces. Wanneer je het product bij ons in de winkel ophaalt, worden er vanzelfsprekend geen verzendkosten gerekend.

Ik wil een ander iets cadeau sturen/mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen, kan dit?
Je kunt je bestelling op een afwijkend adres laten bezorgen. Tijdens het afrekenproces vul je je eigen gegevens in bij ‘factuuradres’. Bij ‘afleveradres’ voert u vervolgens het adres in waar u het wilt laten afleveren.

Spaar ik ook punten met mijn webaankoop?
Nee, met je online aankoop spaar je geen punten.

Toen ik een artikel in mijn winkelwagen legde, was het op voorraad, maar toen ik bij de kassa kwam was het uitverkocht. Hoe kan dit?
Een artikel wordt pas voor je gereserveerd als je de bestelling hebt afgerond. Het kan zijn dat het product op voorraad was toen je je artikel in de winkelwagen plaatste, maar tijdens de bestelling uitverkocht raakte.

Mijn maat zit er niet meer bij, wat nu?
Het kan voorkomen dat het product niet meer in jouw maat op de webshop voorradig is. Neem contact op met de winkel info@brandhofmannenmode.nl.  De voorraad van de webshop wijkt soms af van de voorraad in de winkel.

Zijn de prijzen in de webshop in- of exclusief BTW? 
De prijzen in onze webshop worden weergegeven inclusief BTW.