Naar boven

Bestellen en betalen

Bestellen

Hoe log ik in/maak ik een account aan?

Als je een nieuwe klant bent in onze webshop, kun je er voor kiezen een account aan te maken (rechtsboven), of je kunt tijdens het afrekenproces alleen je e-mailadres aan ons doorgeven, zodat wij de opdrachtbevestiging naar je kunnen mailen.

Wanneer je al klant bent en een account hebt, kun je rechtsboven inloggen met je e-mailadres en wachtwoord.

Hoe selecteer ik producten?
Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel dat je graag wilt bestellen. Vervolgens kies je de juiste maat en druk je op de knop ‘bestellen’. Nu heb je het gewenste artikel in de winkelwagen geplaatst. Indien je meer exemplaren van hetzelfde artikel wenst, kun je het aantal aanpassen in de winkelwagen.

Wanneer je je bedenkt, kun je met de knop ‘verwijderen’ het artikel uit de winkelwagen halen. In de winkelwagen kun je kiezen of je de bestelling wilt plaatsen en betalen of je kunt verder gaan met winkelen. Is je bestelling compleet? Klik dan in de winkelwagen op de knop 'afrekenen' en vervolg de stappen in het betalingsproces.

Toen ik een artikel in mijn winkelwagen legde, was het op voorraad, maar toen ik bij de kassa kwam was het uitverkocht. Hoe kan dit?
Een artikel wordt pas voor je gereserveerd als je de bestelling hebt afgerond. Het kan zijn dat het product op voorraad is op het moment dat je het in de winkelwagen legt, maar dat een andere klant je voor is geweest met betalen.

Mijn maat zit er niet meer bij, wat nu?
Het kan voorkomen dat het product niet meer in jouw maat op de webshop voorradig is. Neem contact op met de winkel via info@brandhofmannenmode.nl. De voorraad van de webshop wijkt af van de voorraad in de winkel.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als je een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond, dan krijg je van ons via je e-mailadres een orderbevestiging. Hierop staat een overzicht met de door jou bestelde artikelen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nee, je bestelling wordt direct verwerkt en verzendklaar gemaakt. Je kunt de bestelling uiteraard altijd retour sturen.

Betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt je bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk:

  • iDeal
  • Creditcard: Visa, Mastercard
  • Acceptgiro: Afterpay

Als je kiest voor acceptgiro, dan ontvang je binnen twee weken na je bestelling de acceptgiro van de door jou bestelde goederen. Deze dien je dan direct te betalen. Indien je artikelen retour stuurt, dan worden de retour goederen onder aftrek van de retourkosten van € 4,75 in mindering van het totaal door jou te betalen bedrag gebracht.  

Worden er betaalkosten berekend?
Voor iDeal, Creditcard en Afterpay worden geen betaalkosten berekend.

Ik heb een couponcode, hoe werkt dit?
Tijdens het afrekenproces kun je jouw code invoeren. De actie wordt direct zichtbaar in uw betaaloverzicht.