Naar boven

Reserveren

Wat betekent 'Reserveer in winkel'?
Reserveer online één of twee producten. Deze worden direct voor u gereserveerd.
Wij nemen daarna persoonlijk contact met u op en overleggen of we nog meer artikelen voor u mee moeten nemen. 
We overleggen samen het tijstip waarop het u uitkomt.

Zijn alle maten in de winkel aanwezig?

Door het kopje ‘reserveer in winkel’ aan te klikken, zie je welke maten we op dat moment op voorraad hebben.

Hoe reserveer ik een artikel?
Door het kopje ‘reserveer in winkel’ aan te klikken, kun je de reservering plaatsen. Geef aan welke maat je wilt reserveren en vul je gegevens in. Wij zorgen er dan voor dat het artikel voor je achteruit wordt gehangen.

Hoe veel maten kan ik tegelijkertijd reserveren?
Je kunt maximaal 2 artikelen reserveren.

Hoe veel verschillende artikelen kan ik tegelijkertijd reserveren?
Je kunt 1 artikel per keer reserveren. Wil je verschillende items reserveren, dan plaats je opnieuw een reservering.

Krijg ik een bevestigingsmail?
Zodra je de reservering hebt gemaakt, ontvang je een mail dat wij jouw reservering hebben ontvangen. Daarna worden de artikelen uit de winkel gehaald. Wanneer de artikelen apart hangen, ontvang je een bevestigingsmail. De reserveringen worden verwerkt tijdens de openingstijden van dinsdag t/m zaterdag. Op deze dagen ontvang je binnen 3 uur een bevestiging. Wanneer je op zondag of maandag een reservering plaatst, ontvang je op dinsdag de bevestiging.

Hoe weet ik dat dat mijn reservering apart hangt?
Je ontvangt de bevestigingsmail mail binnen 3 uur tijdens de openingstijden van dinsdag t/m zaterdag. Zodra deze mail is verzonden, nemen wij contact met u op om de reservering zo snel bij jou thuis te leveren.

Wanneer kan ik de reservering verwachten?
Je kunt de reservering de zelfde dag nog in huis hebben, wij nemen na dat je een reservering hebt geplaatst contact met jou op. dan kunnen we in overleg het gewenste tijdstip bij jou langs komen. 

Waar kan ik het artikel afrekenen?
Met een betaal verzoek die op dat moment wordt verstuurd, of een factuur via de mail,
Die wij dan die dag voor jou klaar maken.

Ik heb een vraag over een 'Reserveer in winkel' artikel.
Je kunt het beste contact opnemen met onze winkel op telefoonnummer: 033 - 245 31 38

Kan een 'Reserveer nu' artikel ook verzonden worden?
'In Store Only' artikelen kunnen alleen in onze winkel opgehaald worden en niet worden verzonden.

Kan ik SALE artikelen reserveren?
Tijdens de Sale kunnen er artikelen gereserveerd worden.